17 Ekim 2012 Çarşamba

Allah herkese iyi komşular..


Allah herkese iyi komşular nasip etsin


 

   Abdest alma sorunum vardı. Önceleri bir kaç ay götürdü. Fakat ağır olduğumdan babam hergün beni abdest aldırmaya banyoya götüremezdi. Sağolsun Din Kültürü Öğretmeni komşumuz Efkan Vural hocam bana teyemmüm almasını ve oturarak nasıl namaz kılabileceğimi öğretti.


Ayrıca yatağımda oturduğum zaman kıbleye dönmem imkansızdı. Efkan hocam ilahiyatçı bir kişidir. “Celal bana güven, tam kıbleye dönemezsen de oturduğun yönde, teyemmümle namazını kılabilirsin. Dinimiz kolaylık dinidir.” dedi.


“Çünkü sen abdest almaya gidemezsin. Üstelik yatakta oturum pozisyonuna bile tek başına gelemiyorsun” dedi. Namazımı tekerlekli sandalyede ya da yatağımda oturarak kılıyorum. Zaman içinde daha bir şevkle hatta ağlayarak namaz kılmaya başladım.


Allah Efkan hocamdan razı olsun.

 


 Teyemmüm nasıl alınır? Engelli Celal'in teyemmüm alışı
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder