17 Ekim 2012 Çarşamba

Ereğli’ye geldik

 

Ereğli’ye geldik


 

     Hayatımda ilk defa memleketimiz Konya Ereğlide bu kadar uzun kalabilecektik. Üstelik amcamgilde falan değil kendi evimizde…  Çocukluğumdan beri uzun kalmayı özlediğim yeşil Ereğlimizde evimize geldik.  Gündüzleri parklarda gezdik.


Akşamları apartmanın önünde komşularla oturduk, çay içtik. Hatta babam beni Selçuklulardan kalma Ulu Camiisine cuma namazlarına götürüyordu. Erkek kardeşimgil ve kız kardeşimgil Ereğliye tatile geldiler. Aile hep birlikteydi.


Yeğenlerim İrem, İsa, Ceren, Azra evin neşesiydi. Yeğenlerimi çok ama çok seviyorum. Allah sağlıklı hayırlı uzun ömürler versin.
 



 

     Fakat Ereğlide de sorunlar bitmedi. Önce idrar yapma problemi oldu. Babam lazımlık ördeği önüme tutup on - onbeş dakika bekliyordu. Ben de bu durumdan rahatsız oluyordum. Babam ve Menderes amcam beni Ereğli devlet hastanesine defalarca muayeneye götürdü.


Sonunda beni idrar yollarından kapalı yani kansız ameliyat ettiler. Ereğlideki evimizde yirmi gün sonda takılı yattım. Ramazandı ve ağustos sıcağı vardı. O yirmi gün yine sırtüstü yattım ve rahat uyuyamadım. Popom yine acıyordu.
 

 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder