17 Ekim 2012 Çarşamba

Son söz :


Son söz :


 

   Bu kitap yayınlandığında hayatta olur muyum bilemem. Ben yine de e-mail adresimi yazayım. Tanışırız Allah ömür verirse : celalcelik@gmail.com  


Bir de minik bir tavsiyem olacak. Merak ettiğiniz her şeyi araştırın. Mesela bu kitapta merak ettiğiniz bir konuyu, kelimeyi google amcaya sorun.  Çalışkan bir öğrenciden gördüm bu hali...

 

    Yukarıda otuzbeş yılımın (2008) kısaca dönüm noktalarından bahsettim. Bir çok ayrıntı ve olayı anlatarak sizi sıkmak istemedim. Cahit Sıtkı Tarancı’nın dediği gibi otuzbeş yaş yolun yarısı değilmiş. Çünkü şair kırkaltı yaşında vefat etmiş.


Bugüne kadar pek çok arkadaşımın, komşumun ve akrabamın benim üzerimde çok hakları var.


Allah sizlerden razı olsun ve Allah bana yaptığınız her bir iyilik ve yardımları, binlerce katı ile sevap olarak defterinize yazsın inşallah...

Benim hakkım herkese helal olsun...

Sizler de haklarınızı helal ediniz.... 
 
             C. Çelik


DİĞER YEĞENLERİM 


















 
 


Sevdiklerime Son nasihat... Celal Çelik'in sesiyle


 

5 yorum:

  1. Elinize,yüreğinize bedeninize sağlık....derdi veren Allah dermanını da verir inşallah size....sabrınız,umudunuz,inancınız hiç bitmesin dileğim...

    hep siz helallik alcak değilsiniz ya :) bu kitabınızdan bende kendime çok ders çıkardım,yeri geldi silkeledim kendimi.... hakkınızı helal edin. zeycan

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş..

    YanıtlaSil
  3. ALLAH razı olsun

    YanıtlaSil
  4. Allah dogru kulunun yardimcisidir.Bizde dogruluktan ve iyilikten ayrimayalim.Butun nimetler sirati mustekim yolundadir.Allah bizleri mahrum etmesin.

    YanıtlaSil
  5. Allah dogru kulunun yardimcisidir.Bizde dogruluktan ve iyilikten ayrimayalim.Butun nimetler sirati mustekim yolundadir.Allah bizleri mahrum etmesin.

    YanıtlaSil