17 Ekim 2012 Çarşamba

Radyo dinleyin


İmkanınız varsa çalışırken radyo dinleyin


 

   Konu radyodan açılmışken, her gün dinlediğim bir radyodan bahsetmek isterim. Radyo 7 de sabahları yıllardır 9-12 arası Erkan Koç kardeşimi dinliyorum.


Erkan Koç haftada bir gün Türkiye’mizin yedi bölgesinden dinleyicilerle telefonla söyleşi yapıyor. İnsanımızı tanıyoruz.


Özellikle doğudan bir dinleyici ege türküsü istiyor. Manisa’lı dinleyici bir Erzurum türküsü istiyor. Diyarbakır’lı bir dinleyici Trabzon kolbastısını istiyor. Çok duygulanıyorum. Çanakkale ruhu işte budur bence…


Erkan KOÇ - Beyaz giyme


Ayrıca, arada çeşitli radyolarda dini sohbetlere kulak veriyorum. Radyoyu her gün işyerinde kulaklığımla dinliyorum. Ve vaktin nasıl geçtiğini anlamıyorum.


Ülkemi çok seviyorum. Allah’ım sana binlerce hamdolsun. Beni müslüman yarattın. Üstelik islam kalesinin giriş kapısı Anadolu’da Türk olarak dünyaya gönderdin.


Dediğim gibi işyerinde kulaklıkla her gün Erkan Koç'u dinledim. Ve öğle tatilinin ne çabuk geldiğini anlayamadım. Sonrasında Talha Bora Öge (Gölge) nin şiir hikayelerini dinledim, ağladım. 


İşten eve dönerken arabada Gezegen Mehmet'i dinledim. Aslında emekliliğe ulaşmam da onlarında payı var.


Yurdumuzun gençlerinin imanlarının korunmasında Erkan Koç, Talha Bora Öge, Gezegen Mehmet'in güzel konuşmalarının ve çaldığı türkü ve Tsm gibi öz müziğimizin de çok büyük etkisi var. Bunu onlar çok güzel başarıyor.


Allah Erkan Koç, Talha Bora Öge, Gezegen Mehmet gibi memleket sevdalısı mütevazi gençlerimizin sayısını artırsın. Allah sevdikleriyle birlikte onlara sağlıklı, hayırlı, bereketli uzun ömür versin.

Bu ülke gençlerinin onlara ihtiyacı var. Namazlarımda ismen onlara dua ediyorum.





ERKAN KOÇ


 
TALHA BORA ÖGE
 


                                                                                                        
                                                      GEZEGEN MEHMET

 
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder