17 Ekim 2012 Çarşamba

Emeklilik günlerim

 

Emeklilik günlerim


 

     Şu an takvim 23 şubat 2012 tarihini gösteriyor. Emekli olalı on sekiz ay olmuş. Bu sürede de çok şeyler yaşadım. Uzun uzun anlatıp sizi sıkmayacağım. Emekli olduktan sonra tam beş ay emekli maaşı alamadım. Bürokrasi ile oyaladılar. Sonunda Çalışma Bakanına email gönderdim ve bir hafta içinde maaşım bağlandı.

 

Yeni ev aldık

 

     Ben çalışırken babam maaşımı değerlendirmek için beni bir kooperatife üye yapmıştı. O zamanlar maaşımın tamamını yatırıyordum. Bu kooperatifle yedi yılda 29 yaşında evim oldu.


Babam emekli olunca verilen tazminat parasını değerlendirmek istedi. Ankara’daki kooperatiften yaptırdığımız evi sattık. Üzerine tazminat paramı ekleyip memleketimiz Konya Ereğli’den yeni bir ev alma niyetine girdik.

 

 

     Ereğli’den annemin yeğeni aradı ve çok güzel bir ev var, gelin bakın hala dedi. Annem, babam ve ben şubat 2011 de Ankara’dan Ereğli’ye gittik. Çalışırken maaşımla 2009 da yeni bir araba aldık. Babam arabanın bagajına asansör yaptırdı ve beni işe tekerlekli sandalye üzerinde arabanın arkasında götürdü ve getirdi.

 

    Ereğli’den eve bakma davetini alınca, o soğuk kış sabahı namazdan sonra yola  çıktık. Ben yine tekerlekli sandalye üzerinde arabanın arkasındaydım. Uyumuşum ve babam çorba içmek için mola vermiş. Ben gözümü açtım ve babam arabanın kapağını açtı ve asansörü hazırladı.


Tekerlekli sandalyeyi asansöre bindirip aşağı indireceği sırada asansörün tekeri engelleyen  kapağı açık kalmış. Ben o bir metre yükseklikten tekerlekli sandalye ile beraber yere düştüm , yüzüm ve ellerim yaralandı.


Bir heyecan travması yaşadım. Daha uykuluydum ve yerler ıslaktı. Kazağım ıslanmıştı, yüzüm ve ellerim hem çamurlu, hem kanıyordu. Hava epey soğuktu.
 



 

     Orada babam yüzüme ve elime pansuman yaptı. Çorba içip tekrar yola çıktık. Ereğli’de ben beşinci kattaki daireyi beğendim. Çünkü on üç yıldır giriş katta oturuyoruz. Balkonda çay içerken yeşil Ereğli’yi seyredip TSM dinlemek hayalimdi.


Ev beşinci kattaydı ama çok büyük asansörü vardı. Ev genişti ve balkon mazarası güzeldi. Evi almaya karar verdik. Tapu işlemleri ertesi güne kalınca bir kaç gün Fahriye halamlarda kaldık.


 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder