17 Ekim 2012 Çarşamba

Aman dikkat !

 

Aman dikkat engelli kardeşlerim !


 

   İlk hastalandığım zamanlar 1999 dan önce babam iyileşmem için pek çok yolu denedi. Anadolu’da bir çok şehirde cinci hoca, yatır, türbe ve bioenerji uzmanı gibi pek çok umut tacirine gittik. Epeyce maddi kaybımız oldu ve inanın hiç bir fayda görmedim.


İyi ki de görmedim. Belki de şirke düşecektim. İyileşmemi bir hocaya bağlayacaktım. İnsanlarda vicdan kalmamış. Sizi hem iyileşeceğinize inandırıyorlar, hem de paranızı alıyorlar. İnsanların ilgisine ve güleryüzüne kanmayın.


Kur'an-ı Kerim'i okuduktan sonra anladım ki herşeyi yalnızca Rabbimden istemeliyim. Benim hastalığımın tıbben tedavisi henüz yok. Belki de bu yüzden alternatifleri denedik. Hamdolsun şifa için yalnızca Rabbime muhtacım.



Bu ayet bana derman oldu. Allah şifamı verecek ama herhalde daha zamanı gelmedi.

Ya da belki de ahirette şifa verecek inşallah.

“...Allah izin vermeden bir tek yaprak bile düşmez...”  (Enam suresi 59. ayet)

 
Uğur Akkafa - Hayatın Anlamı ve Gayesi
 
 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder