17 Ekim 2012 Çarşamba

En iyi ilaç : Moral


En iyi ilaç : Moral


 

         Hiç unutamam bir gün hastane odasında yatağımda oturuyordum. Pencereden sokakta koşuşturan insanları seyrediyordum.


Kapı çalındı. İşyerinden laboratuvardaki bütün arkadaşlar ziyaretime gelmişlerdi. Nasıl mutlu oldum anlatamam.


Özellikle Süha arkadaşım benimle işyerinde de çok ilgilenirdi. Bazen öğle tatillerinde kıkır kıkır gülerek kolunda yemekhaneye inerdim. Çünkü yaptığı esprilerle beni güldürürdü.


Süha benim gerçek dostlarımdan biridir. Bazı akrabalarım bile beni aramazdı. Süha Almanya’daki babasına özel tertibatlı bir tekerlekli sandalye getirtmiş.


Süha 2001 de Karel’den ayrılıp Adana’da ailesinin yanına gitti. Şimdi orada çalışıyor. Şirketten ayrılırken çok ağlamıştım.

 

      Babasının getirdiği o tekerlekli sandalyeyi arabayla Adana’dan Ankara’ya bize getirmişti. O gece bizde kaldı. Yine esprileriyle çok güldürdü. Allah ona sevdikleriyle beraber sağlıklı, hayırlı uzun ömür versin.


Günahkarız ama Allah’ın affı ve lütfuyla inşallah cennete girersek sonsuza kadar dost oluruz...


Hastanede birden arkadaşları görünce çok sevindim. Özlemişim onları. Bana, Celal çabuk gel çizilecek kartlar seni bekliyor, dediler.


Hastaya bu tür moraller ilaçlardan daha etkili oluyor. Bayrama üç gün kala ilaçlara evde devam ederiz diyerek izinle hastaneden çıktık.

    Eve gelince odama geçtim, yatağıma oturdum ve televizyonu açtım. Eski bir türk aşk filmi vardı. Unutamadığım aşkım yine aklıma geldi. Filmin müziğinin de etkisiyle hıçkıra hıçkıra ağlamıştım.


İlaçların hem hastalığımı ilerlettiğini hissediyordum. Hem de uyuşturduğu için yine babamla münakaşa ederek bıraktım. Babam tekrar depresyona girmemden korkuyordu. Bayramdan sonra yine gazi üniversitesinden başka bir doktordan randevu aldı.
 

(Ahmet Özhan - gamzedeyim deva bulmam - Hafız Yusuf efendi filminden)


Gamzedeyim deva bulmam
Garibim bir yuva kurmam
Kaderimdir hep çektiğim
İnlerim hiç reha bulmam

Elem beni terketmiyor
Hiç de fasıla vermiyor
Nihayetsiz bu takibe
Doğrusu tâkat yetmiyor

 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder