17 Ekim 2012 Çarşamba

Ankara’ya gelişimiz


Ankara’ya gelişimiz ve dar evimiz, tatlı yuvamız


 

       İlkokul üçüncü sınıf dahil Ereğli’de Sümer İlkokulunda okudum. 1982 yılında babamın işi dolayısıyla Ankara Etimesgut’a taşındık. Aslında babam Ankara’da çalışmasına rağmen babannem bizi yani torunlarını göndermemiş.


Babam o sıralar işten ayrılıp köyde çiftçilik yapma niyetindeymiş. Babannem ölüm döşeğinde babamı çağırtmış ve demiş ki: “İsa’m yavrum, al çocuklarını git. Türkiye’nin neresi olursa git. Çocuklarını okut. Sakın işinden ayrılma. Köyün durumu zaten ortada. Eğer işinden ayrılırsan ahirette iki elim yakanda olur.”


Babannemin vefatından sonra Ankara’ya taşındık.

 

     İlkokulu Etimesgut ilköğretim Okulu’nda bitirdim. İlkokuldan sonra sınava girdim ve yüksek bir puanla koleji kazandım. Ortaokulu Özel Yükseliş Koleji’nin orta kısmında okudum.(Hazırlık dahil 4 yıl - 1988) Maddi imkansızlık nedeniyle koleje devam edemedim.



Meslek liseleri sınavını kazanarak liseyi Aktaş Endüstri Meslek Lisesi Elektronik bölümünde bitirdim. (1991)  Daha sonra Selçuk Üniversitesi’ne bağlı Meslek Yüksek Okulu’nun Endüstriyel Elektronik bölümünü bitirerek tahsil hayatımı tamamladım. (1993)
 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder