17 Ekim 2012 Çarşamba

Aslan bey :)


Aslan bey :)


 

   Şu an hatırıma geldi. Meslek lisesinde okurken Ankara – Ulus’ta Ptt Başmüdürlüğünde staj yaparken yaşadığım bir komik anımı paylaşmak istiyorum. Sanıyorum yıl 1990 dı. ( Henüz hastalığım belirginleşmemişti yani yürüyebiliyordum.)

 

   Bir gün öğle tatilinden atölyeye döndüğümde oradaki teknisyen abiler ve ablalar “Sen öğlen dışardayken birisi aradı” dediler.


“Arayan kişi Aslan beydi ve bir numara bıraktı ve aramanı istedi.” dediler. Ben tabi saf çocuk hemen o numarayı aradım. Ve şöyle bir konuşma geçti:

 

 -  iyi günler, Aslan bey’le görüşebilir miyim ?

-  Aslan bey yemeğini yedi, şu an uyuyor ve rahatsız edilmek istemiyor.

-  Oldu teşekkürler iyi günler. dedim kapattım.

 

   Telefondaki konuşmayı anlatınca, atölyedeki tüm abiler ablalar kahkahaya boğuldular. Tabi ben anlamadım ve sordum neden güldünüz diye ?

 

   Meğerse o numara hayvanat bahçesinin numarasıymış. Bana şaka yapmışlar. İşin ilginç yanı bu şakaya hayvanat bahçesi santral memuru da alışmış. :)
 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder