17 Ekim 2012 Çarşamba

Aşk insanı hayata bağlar

 

Aşk insanı hayata bağlar


 

   Ağlayışım asla Allah'a isyan tarzında değildi,. Çok genç olduğumdan kendime acımamdan dolayıydı. Çünkü sonsuza kadar hasta olacağımı sanıyordum. Ölümü hiç düşünmediğimden dünyayı sonsuz sanıyordum... Masallar gibi... Dini bilgim zayıftı. O zamanlar medyamızda dini programlar yok gibiydi. O zamanlar kitap okumaktan da sıkılırdım.

 

 

         Hastanede  yine bir gece aşık olduğum kızı düşünüyordum. Çünkü unutamamıştım. İçimden bir şiir yazmak geldi. Onaltı yıl geçti ama şiir hala aklımda. İlk harflerde seviyorum kelimesini çıkartmaya çalışmıştım. Aslında şiir bir anda dökülmüştü... :

 
Seni seviyorum desem
Ellerinden tutmak istesem
Verir misin elini bana
İlk görüşte aşık oldum sana
Yeniden görsem seni
Olurum Mecnun’dan deli
Reddetsen de beni
Unutmam asla seni
Melek yüzlü sevgilim seni
 

C. Çelik

 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder