17 Ekim 2012 Çarşamba

Bizden daha kötüleri vardır


Her zaman bizden daha kötüleri vardır


 

        SSK hastanesinde de çok ağır ilaçlar verdiler. Orada kalırken tekerlekli sandalyedeydim. Babam üzerimi giydirirken ve tuvalete götürme konusunda şu an kadar olmasa da epey zorlanırdı. İlaçlar hastalığımı ilerletmişti. Bir gün kan tahlili için başka bir kliniğe gönderdiler.


Babam tekerlekli sandalyemi iterek götürdü. Orada onlarca engelli insan vardı. Birisinin bacağı kesik, birisi elinde bastonu görme engelli, birisi ağzından salyalar akan ve sürekli gülen bir zihinsel engelli, birisi benim gibi tekerlekli sandalyede ama çok sinirli...


Çok şaşırmıştım ve o an halime çok şükrettim. Dikkatimi elinde üç veya dört yaşında spastik ve aynı zamanda zihinsel engelli çocuğunu taşıyan genç bayan çekti. Yüzünden gergin ve mutsuz olduğu belli oluyordu. Yaşlı, sakallı bir amca bunu hissetmiş olacak ki o bayana dedi ki:


 “ Maşallah kızım, kucağında bir melek taşıyorsun.” Gerçekten de o çocuk günahsız ve asla da günah işlemeyecek bir melekti. O an kadının gülümsemesini görmeliydiniz...


 
Büşra - Hor görmeyin beni (İşitme Engelliler için-Alt Yazılı) 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder