17 Ekim 2012 Çarşamba

İstifam kabul edilmedi


İstifam kabul edilmedi


 

   Böylece kendimce çıkmaza girdim. Çünkü mesela bakışlardan rahatsız olduğumda odadan dışarı çıkamıyordum. Yani mecburen o ortamdaydım. Dışarı çıkıp bir temiz hava alamıyordum. Boğuluyordum... Kelimelerle anlatmak zor o anki ruh halimi…


Nisan 1998 ’te istifa dilekçesi yazdım. Müdürüme verdim ama çok şaşırdı. “Celal noldu gel otur konuşalım.” dedi. Ben: “Artık dayanamıyorum bitsin yeter bu işkence nolur hastalıgım ilerledi.” dedim. Ve yaşadıklarımı anlatırken gözyaşlarıma engel olamadım. Yağmur gibi iniverdi.

 

   Müdür bey durumdan sanırım patronumuzu da haberdar etmiş. Beni bir özel psikoloğa göndermeye karar vermişler. Müdür bey önce babamı çağırıp konuşmuş. Babama “Celal istifa etti. Biz konuştuk sorununu anladık, bir de siz konuşun. Tedavisi için yapacağınız masrafları bize fatura edin” demiş.


“Şu an Ar-ge’de elli mühendis Celal’e kart tasarımı için bekliyor. Rica ediyoruz, ne gerekiyorsa yapalım” demiş.


Evet o zamanlar böyle bunalım yaşamama rağmen işime de çok bağlıydım. Çalışmaktan bazen çayımı içmeyi unuturdum. Bazen haftasonu mesai yapardım. Hatta geceleri rüyamda kart çizerdim. Bazen gündüz kartta uğraştığım sorunun çözümü gece aklıma gelirdi.  

 

   Şirketin gönderdiği klinikteki psikolog beni muayene etti. Bir müddet dinlenmemi söyledi. Ve bir takım psikoloji ilaçları vererek eve yolladı. 1993’ten sonra Ssk hastanelerine karşı içimde garip burkuntu olmuştu.


Hatırlarsınız doktor hanım hayallerimi yıkmıştı. Nedense özel hastane doktoruna güvenmiştim ama etkili sert, ağır ilaçlar vermiş. İlaçlar beni uyuşturdu. Elim kolum tutmaz oldu. İki gün uyudum ve hastalığımın ilerlediğini hissettim. Babamla münakaşa ederek ilaçları bıraktım.

 
 

   Babam, emekli amirinin vesilesiyle Hacettepe üniversitesinden randevu almış. Oradaki doçent doktor beni dinleyerek muayene etti. Aynı zamanda babamın kolunda yürüdüğümü görerek hastalığımı sordu. Önceki doktorun verdiği ilaçların hastalığımı etkilediğini söyledim. Daha sonra nöroloji uzmanı doktoru çağırdı. İkisi beraber müzakere ederek bir ilaca karar verdiler.

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder