17 Ekim 2012 Çarşamba

Baklavadan daha güzel ne var?


Baklavadan daha güzel ne var?


 

   Dünya ağlamalı bir hüzün dünyasıymış. Bir yanda savaşlar... Bir yanda ölümler... Afrika’da aç çocuklar... Yurdumuzun terör belası... Yetim kalan şehit çocukları... Bu dünya hep ayrılıklarla dolu. Büyük kavuşmalar inşallah mahşerde olacakmış Allah’ın lütfuyla...  
 
 
Resûl-i Ekrem Sallallahu Aleyhi Vesellem :
 
- Göz yaşı, Allâh'ın (merhametli) kullarının gönüllerine koyduğu rahmet (-i ilâhiyyenin eseri) dir.


Cenâb-ı Hak bu rahmeti, kullarından şefkatli olan (gönül)lere ihsân eder,  buyurdu. 
 



        Her zaman sanat müziği ve tasavvuf müziği dinliyorum. Ve bu aşkla kalbim rikkate geliyor. Çoğu zaman namaz kılarken ağlıyorum.


Gözyaşlarım şıpır şıpır damlıyor. Bu bana baklavadan çok daha lezzetli geliyor. Bazen de namazda ağlayamıyorum. O zaman o gün neler yaptığımı ve neler konuştuğumu düşünüyorum.


“Allah’ım bana bu akşam neden gözyaşı vermedin? Bilmeyerek bir günah işlediysem affet” diyorum.


Peygamberimiz (Sallallahu aleyhi ve sellem) 'in yaptığı duayı bende tekrarlıyorum:

“Allah’ım yaşarmayan gözden, ürpermeyen kalpten sana sığınırım.”
 

 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder