17 Ekim 2012 Çarşamba

Yemek yeme işkencesi


Yemek yeme işkencesi


 

     Bu sırada kızkardeşim ve yeğenlerim Ceren ve Azra moral kaynağım oldu. Ben bir ay serumla beslendim ve hiç yemek yemedim. Ağzımın içi yaraydı ve sadece dört kaşık çorbayı zorla içiyordum.


Bu arada kızkardeşim bir hafta bizde kaldı çünkü doğum iznindeydi. Bana her türlü yemeği yapıp zorla yedirmeye çalışıyordu. Yemezsen iyileşemezsin ye abicim diye yalvarıyordu. Ama ben sadece bir iki kaşık yiyordum.


Yani aslında kendim yemiyorum, annem ya da kızkardeşim kaşıkla yediriyordu. O zaman epey zayıflamıştım. Ama şimdilerde tekrar çok kilo aldım ve az yememi söyleyip duruyorlar.

 

 
    Neyse çok uzattım lafı… Bir ayda evde yattım. Şişkinliği ilaçlarla idrarla sonda dan boşalttım. Ağız kuruluğum ve nefes darlığımda düzeldi hamdolsun. Şimdi (2012) bir yıldır babam her akşam şeker için insülin iğnesi yapıyor.


Ve 2011 mayıs başında yataktan kalkıp tekerlekli sandalyeye oturabildim. Babam çorabımı giydirirken bir şeyi yeni fark etmiştim ve üzülmüştüm. İki ayağımın tabanı da uyuşuktu ve doktor sebebinin ani şeker yükselmesi olduğunu söyledi. Ölene kadar tabanlarım hep uyuşuk kalacakmış… 


Babam, annem ve ben çok yorulmuştuk ve bir hava değişimine ihtiyacımız vardı. Ereğlideki yeni aldığımız eve gitmeye karar verdik.


Nisan ayında ben evde yatarken, babam annemi Ereğliye göndermiş ve o eve sadece gerekli eşyaları , kredi karta taksitle aldırmıştı.


 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder