17 Ekim 2012 Çarşamba

Arabesk günler


Arabesk günler


 

   Dört samimi dosttuk. Yurtta beraberdik. Fakat Ahmet ve Erkan başka fakültelerdeydi. Metin’le ben aynı okulda ve aynı sınıftaydık. Doğal olarak sürekli beraberdik. Hep dertleşirdik. Metin küçükken babasını kaybetmişti. Maddi durumları zayıftı. Ama onurlu bir yetimdi. Bazen yemekhanede ben aç değilim diyerek sadece çorba alırdı.


Bilirdim ki parası bitmişti. Kendime aldığım yemekten onada alırdım. “Dostum eğer sen yemezsen ben de yemem” derdim. Yemekten sonra kantine inerdik. Fakat ben çayı taşırken döker ve elimi yakardım. Sanırım Metin, Erkan, Ahmet bunun farkındaydı. Çayımı onlar getirir ve yurtta boş bir odaya geçerdik.


Arabesk aşk şarkılarıyla sevdiğimiz kızları anlatarak çay sohbeti yapardık. Ahmet arkadaşımız çok güzel saz çalar, söylerdi. Bazen haftasonu sabahlardık ve dışarı çıkar, güneşin doğuşunu izlerdik.
 



 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder