17 Ekim 2012 Çarşamba

Keşke komando olsam

 

Keşke komando olsam


 

       Hastaneden çıktım. Askerlik yoklaması geldi. Can-ı gönülden askere gitmeyi, hem de komando olmayı hayal ederdim. Askerlik şubesinden askeri hastaneye sevkettiler ve orada birkaç ay incelediler.


Hatta onbeş - yirmi gün kadar askeri hastanede yatmıştım. Hastanede kalırken tek tesellim o kızla ilgili hayaller kurmaktı.

 


      Hastaneden bir dostumu aradım. Ve aşık olduğum o kızın babasının vefat ettiğini öğrendim. Ben yirmi, o ise onsekiz yaşındaydı. Defalarca telefon kuyruğuna girerek onu aramıştım. Sesimi duyduğunda ağlıyordu fakat konuşmuyordu.


Keşke diyordum şu an yanında olabilsem. Çocuk denecek yaşta babasız kalmıştı. O hastanede geceleri onun için çok ağlamıştım. Sonuç olarak, elverişsiz raporu ile askerlikten muaf oldum. Askeri hastanede sabahları mecburen erken kalkıyordum. Akşamları karavana denen askeri yemeği yiyerek bir nevi askerlik yapmış oldum.

 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder