17 Ekim 2012 Çarşamba

KİTABA Giriş

KİTABA Giriş

EN BÜYÜK 
 
ENGELLİLİK NEDİR?
 
 

 CELÂL ÇELİK 





 

 
 

Anneciğime ve Babacığıma

 

 

 
 

 

GİRİŞ

" Bismillahirrahmanirrahim "

   Türkiye'mizde yaklaşık sekiz milyon engelli insan varmış. Ben milyonlarca engelliden sadece birisiyim. Her insan bir romandır; "Dertsiz insan yoktur" denir. Ben de yaşadıklarımı ve bir engelli bakışıyla hayatı anlattım. Aslında önceleri niyetim yeğenlerime hayatımı yazmaktı. Bu kitabı okurken belki de gözyaşlarınızı tutamayacaksınız. Sanırım çoğu insan kendi yaşamından kesitler bulacaktır. Bu kitap hem engellilere hem de sağlıklı insanlara ibretlerle doludur. İnsanların hayata bakışları her an değişebilir. Nasıl bir değişim geçirdim, yaşadığım aşk şimdi nasıl ilahi aşka dönüştü? Umarım sıkılmadan keyifle okuyacağınız bir kitapçık olmuştur.

 

   Bu kitabın ismini " En büyük engel nedir? " koyduk. Bunun nedeni sanırım çoğu engellinin hastalıklarını gözlerinde büyütmeleri... Ben kendimi bildim bileli bu hastalığım vardı. 2002 yılına kadar en büyük derdim yürüyememekti. Hayatta en büyük engel nedir sorusunun yanıtını kitabı okuyunca keşfedeceksiniz inşallah.

 

   Her zaman benden desteğini esirgemeyen annem-babam ve kardeşlerime, Israrla beni yazmaya teşvik eden komşum ve arkadaşım Eğitimci Efkan Vural Hocama, Adlarının birini bile unutursam çok üzüleceğim sevgili dost ve akrabalarıma sonsuz teşekkür ediyorum. Ayrıca bu kitabı yazmam da beni destekleyen Cemil Tokpınar Hocama özel teşekkürlerimi sunuyorum. Sizleri çok seviyorum. Bu kitabı okuyan herkesten Allah razı olsun. Hakkınızı helal ediniz.

 

Celal Çelik / Kasım 2008


 

Celal Çelik’in engelli oluş hikayesi ve hayata bakışı

 

   Sanırım sen kimsin diye merak etmişsinizdir. Efendim ben yurdumuzdaki milyonlarca engellilerden birisiyim. Her gün karşılaştığımız,  kendi başımıza gelmez sandığımız, bakıp göremediğimiz ama aslında görmezden geldiğimiz insanlar vardır. İçimizdeki ötekilerdir onlar.
,
Madem ki bu kitapla bir şekilde buluştunuz. O halde lütfen okuyunuz ve inşallah kitabı bitirdiğinizde beğenirseniz, siz de sevdiğiniz insanlara hediye edersiniz. Belki de tekrar okumayı istersiniz.

Yaşadığım hayat serüvenimin özeti şudur : “Hasta olduğumu, hayallerle geçmiş ondokuz yılın sonunda öğrenmem. Ve yıllardır aradığım gerçek aşkı bulmam” diyebilirim. İnşallah bu kitabı okuyunca AŞK’a, engellilere, dinimize bakışınız değişecek.

 

   O halde buyurun başlayalım :


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder