17 Ekim 2012 Çarşamba

Sevap katsayısı

 

Sevap katsayısı


 

   Hani ÖSS sınavında katsayı var ya. Mesela mezun olduğumuz okula göre katsayımız değişiyor. Bir matematik sorusunun doğru cevabı üç puandır. Bir düz lise mezununun katsayısı birdir. Üç puan alır. Meslek lisesinin katsayısı bir buçuktur. Dört buçuk puan alır.


Ben bu konuyu bilmiyorum fakat katsayı olayını hatırlatmak için anlattım. Bir sağlıklı insan namaz kıldığında diyelim ki on sevap alıyor. Bir engelli ise samimiyetine göre yüksek katsayı ile belki yediyüze kadar sevap alabilir.


Sevdiğim bir alim daha yüksekte olabilir demişti. Dua etmek ibadettir. Acizliğimizi bilerek Rabbimizden istemektir. Üstelik gözyaşıyla duamızı edince rahmet muslukları coşuyormuş.



Engelli kardeşlerim duasını samimi olarak gözyaşıyla ederse, mutlaka kabul edilir inşallah. Bunu içim yanarak ve ağlayarak ettiğim duaların neticesinden biliyorum.


Sözün özü, engellilerin ve hastaların duasını alın.
 

   Burada aslında anlatmak istediğim Allah'a samimi kulluk yapan engellilerin avantajları... Yoksa ben kendimi herkesten aşağı görüyorum.


Bazen namaza durduğumda utanıyorum ve ağlıyorum. “Sana layık kulluk yapamadım. Allah'ım gidecek başka kapı yok. Affet Ey Rabbimiz anamı, babamı, kardeşlerimi, mümin kardeşlerimi ve beni de af ve mağfiret eyle.” diyorum.

 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder