17 Ekim 2012 Çarşamba

Tekrar Ankara’dayız

 

Tekrar Ankara’dayız


 

    Ankara'ya dönünce zorlansam da hiç sigara içmedim. Nefsimle savaşı yendim ve on yıl sonra tekrar kurtuldum. Ankara'da onbeş gün sonra tekrar teyemmümle beş vakit namaz kılma kararı aldım.

Şu an şubat ayının sonuna geldik. (2012) Şeker komasına gireli tam bir yıl geçmiş. Ereğli'den geleli hamdolsun, beş aydır hiç vakit namazı kaçırmadım. Babam sabah namazına uyandırıyor.


Yan yatar pozisyonda teyemmümle sabah namazını kılıp tekrar kendim yatabiliyorum. Babam oturumuma getirse de namaz bitince tek başıma yatamıyorum.


Şeker hastası olduğum için tatlı yiyemiyorum ama Allah bana baklava ikram ediyor. Namazlarımda ağlıyorum hamdolsun.

 
       Hatta babam mahallemizdeki camiye tekerlekli sandalyemle cuma namazlarına götürüyor. Aralık ayında babamla beraber çok şiddetli üşüttük. Gecelerce terledim. Onlarca antibiyotik kullandım. Kırk günde zor geçti.


Babam ise üç aydır hala düzelmedi. Ben öyle tahmin ediyorum ki ben yazın iki ay sigara içtim ve ciğerlerimiz doldu. Babam ise ben yanında içtiğim için etkilendi. Hakkını helal et babacığım. Bir daha mı tövbe ….


 
     Şu an pazartesi ve Perşembe günleri oruç tutuyorum ve namazlarımda dua listemdeki iki yüzden fazla kişiye ismen dua ediyorum. Bakalım bu hayatta başıma daha neler gelecek.


Ama yine de halime binlerce hamdolsun. Şu an yeniden baharın gelmesini bekliyorum. Allah izin verirse mayıs ayında tekrar Ereğli'ye gideceğiz …...........


 


 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder