17 Ekim 2012 Çarşamba

İnşallah cennette...


İnşallah cennette ebediyyen beraber oluruz


 

   Önünden dere akan bir dağevindeyiz. Yemyeşil bahçesinde rengarenk çiçekler ve ağaçlar. Serin bir yaz akşamı ; hafiften bu dağlık yemyeşil ormana yağmur yağıyor. Toprak ve çiçeklerden mis gibi koku geliyor.


Samimi dostlarımla bahçedeki çardaktayız. Masamızda çaylar, kekler ve meyveler...  Dolunaylı gece ve radyodan gelen hafif nostaljik bir sanat müziği şarkısı... Sohbet edip kahkahalarla çaylar yudumlanıyor....


İşte hayalimdeki cennet.  Beni seven bütün dostlarımla cennette beraber oluruz inşallah.


 

 

Allah’ım duamı kabul et lütfen

 

   Benim bu kitabı yazarken duam şuydu :


“Ey gökleri ve yeri yaratan Yüce Rabbim ! Güzel ve faydalı bir kitap yazmam için bana yardım eyle. Canımı seve seve vereceğim vatanımın gençlerinin imanlı gençler olarak yetişmesini nasip et. Allah’ım bu kitapta hep doğruları anlattım.


Sen de gençlerimizin doğru yolu bulmasında bu kitabı da vesile eyle. Allah’ım sen biliyorsun ki benim bu kitaptan hiç bir maddi beklentim yok. Senin yardımınla Senin rızanı kazanmak için yazıyorum.


Sen seversen biliyorum kullarına da sevdirirsin. Allah’ım sana söz veriyorum kitabın geliri olursa, kuruşuna dokunmadan Senin rızan için hayırlarda kullanacağım.


Allah’ım bu kitabı bitirdikten sonra benim için hayırlısı ise emanetini teslim al. Sana kavuşayım Rabbim. Hayırlısı ise yaşat. Senin her şeye gücün yeter. Amin. “


 

 

 

--------- o ---------

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder