17 Ekim 2012 Çarşamba

Gençliğim Karel’de geçti

 

Gençliğim Karel’de geçti


 

   1994 yılında Karel’de çalışmaya başladım.

İlk yıllar sarhoş gibi de olsa yürüyebiliyor ve işe kendim gidip gelebiliyordum. Babam yine Türkiye’mizin çeşitli illerinde sondaj çalışmalarına devam ediyordu.


Yine ayda 3-4 gün eve gelebiliyordu. İşimi çok sevmiştim. Hatta bazen bilgisayara öyle dalıyordum ki hasta olduğumu unutuyordum.




 

   İşyerinde öğle molalarında duvardan ve merdiven korkuluğundan tutarak yemekhaneye inerdim. Bir gün merdiven korkuluğuna tutunup inerken karşıdan biri geldi.


Ben gayri ihtiyari korkuluğu bırakarak yol verdim. Ama dengemi kaybettim. Merdivenden yuvarlandım. Herkes koşarak başıma toplandı.


Korkmayın bişey olmadı. Başıma toplanan arkadaşları espri yaparak rahatlattım: “ Dikkat etmeseydim az daha düşecektim. :) ” Bunu söylerken yerdeydim.

 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder