17 Ekim 2012 Çarşamba

İnşallah kavuşacaksınız


İnşallah mahşerde kavuşacaksınız Fahriye halacığım


 

   Babannem öldüğünde en küçük çocuğu Fahriye halamdı. Babannem son günlerinde ağır hasta ve yatıyordu. Bakımını halam yapardı. Onaltı yaşında annesiz kalmıştı. Küçükken onu da hep gözü yaşlı görürdüm. Ben okula başlamadan önce halam ortaokula giderdi.



O zamanlar ortaokula gitmek bana çok uzak gelirdi. Babannemin vefatından aylar sonra evin avlusuna beton atılmıştı. Betona kurumadan “Anneciğim seni çok seviyorum” yazmıştı. Ben okumayı yeni öğrendiğimden heceleyerek okumuştum. Annesi mürüvvetini göremedi.


Halam hâlâ ne zaman bir hicran bestesi duysa gözleri meçhule dalar. Geçenlerde kasette kayıtlı olan babannemin sesini mp3 haline getirdim.

Halamın oğluna mail attım. Hıçkıra hıçkıra ağlamış. Halacığım seni çok seviyorum. Allah lütfederse inşallah mahşerde kavuşup sarılacaksınız. ..

Ertuğrul Erkişi - Sarmaşık çiçeği (Anne)
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder