17 Ekim 2012 Çarşamba

Nihayet hastalığım ortaya çıktı

 

Nihayet hastalığım ortaya çıktı


 

   1993’te üniversite son sınıfta okurken hastalığım ortaya çıktı. Yürürken sarhoş bir insan gibi yalpalamaya başladım. Kasılmalar ve konuşma bozukluğu da başladı.

 

    Netice itibarıyla büyük üzüntüler ve stresler yaşadım. Her zaman hissettiğim dengesizlik hastalığım iyice belirginleşti. Hatta birinin koluna girerek veya arada duvardan destek alarak, sarhoş biri gibi yürümeye başladım.



Acaba bu dengesizliğin bir ilacı var mıdır diye yıllardır merakım son bulacaktı. Çok bunalımdaydım. Okulda sınavlarım, kafamda nasıl bir hastalık var diye sorular, iş bulma, askerlik, evlenme, aşk acısı...


Bu gibi stresler sonucu hastalık ortaya çıktı. Konya’da bir sonuç alamadım. Okulu da bitirmiştim. Çıkış belgesi aldım ve Ankara’ya geldim. (Onaltı yıl geçti hala diplomamı almadım. İşe de bu çıkış belgesi ile başladım.)

 
 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder