17 Ekim 2012 Çarşamba

Yoğun bakım


Yoğun bakım


 

     Kendime geldiğimde yoğun bakımda yatıyordum. Üzerimde bir çarşaf örtülüydü ve üzerimde hiç elbise yoktu. Ama hala çok susuyordum. Hemşirelere rica ediyordum ağzıma üç dakikada bir su damlatıyorlardı. Yemek içmek yoktu çünkü sürekli serum bağlıyorlardı. Kollarım belki elli yerden delinmişti. Sürekli kan alıyorlardı.

 

    Ben bir kaç gün sonra büyük abdeste sıkıştım. Fakat utanıyordum. Hepsi bayan hemşirelerdi ve ben yattığım yerde nasıl yapacaktım. Küçük abdestim için sonda takmışlar ve onda sorun yoktu. Bir de sürekli sırtüstü yatıyordum ve çok susuyordum.




Dört gün sonra babama bir araştırma hastanesine sevk edin bizim yapacağımız kalmadı demişler. Babam araştırmaya başlamış hatta hastane yönetimiyle tartışmış. Halamın oğlu Kadir'in çalıştığı yerden hocası Etlik İhtisas hastanesinden yoğun bakımda bir yatak tespit etmiş.

 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder